piątek, 16 grudnia 2011

muchi

Otchłań nie ma nogi, 
Nie ma też ogona, 
Leży obok drogi 
Na wznak odwrócona
Otchłań nie je, nie pije 
I nie daje mleka
Co robi otchłań? Otchłań czeka


Ale wcale nie w rytm "na cześć księdza baki". Tytuł tego sylikonowego plamienia na pleksi  "przed deszczem" grafika kuchenna, też na prezent, robiłam do 3 w nocy  dziś palce odmawiają pi posłuszeństwa, a na jutro muszę zrobić 20 brył na A3 w perspektywie narożnikowej i czołowej w kolorze i czarno białe z rzutów, pestka:). Jeśli chodzi o samo wykonanie klejem na gorąco... pierwszy raz się zmierzyłam z czymś takim na dużej płaszczyźnie, wiem jedno  potrzebna jest mistrzowska, świadoma kreska, więc na żywioł w moim wypadku odpada,  i bez wstępnego projektu się nie obejdzie następnym razem, ta praca była na żywioł, co widać;)






 Kiciora bombki nie wygrały żadnego z 10  miejsc do zajęcia, no cóż trudno, bardzo ładna wygrała, ja obstawiałam  taką z siarki, tj z zapałek  z zielonymi łepkami o falowanej strukturze. Nie widziałam na zdjęciach  mojego k-dronka z zestawu kreatywnego, ani choinki z bombki, sprawdzę jutro czy były, na zdjęciach konkursowych była tylko wielka gwiazda i księga kici , ale księga była na wernisaż rękodzieła, a wpierdzielili pod choinkę. Zdjęcia z wsh
nagroda dziekana wydziału, 1 miejsce

mój faworyt


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz