czwartek, 15 grudnia 2011

pod choinkę

uff są przyszły:) prezenty na święta, będą w szczególnym miejscu,  u  mamy:). Kiedyś zrobiłam grafikę  a teraz podrasowałam ( bo straszne  badziewie tamto było:/, chyba dojrzałam:D, ale tylko troszkę, broń mnie panie boże  przed dorosłością ) i zamówiłam wydruk na płótnie, do tego pejzaż oczywiście widziany oczyma  kiciora, bo nie znoszę pejzaży, a chciałam kawał nieba  mamie dać więc zrobiłam z jakiegoś zdjęcia starego, widoku na Bałtyk :) taki trochę surrealizm właściwie zamierzony;)





Dziś mój prywatny stolarz spróbuje nabić na ramy. Dziękuję za wysokiej jakości nadruk, bo to połowa sukcesu:)...znalazłam miejsce gdzie będę wracać z "tworami" do druku.
Jak ktoś chce mogę mu zrobić grafikę:) ale jeden warunek kicior sam  wymyśla co mogę zrobić z powierzonych materiałów, nikt mi nic nie narzuci  poza tematem :p aha, wymyślanie poprzedzone będzie lawiną pytań  do zamawiającego:) takich jak miejsce przeznaczenia, dla kogo, jakim jest człowiekiem ten obdarowywany itp. (nikt się nie przeraził moją amatorszczyzną i  wymaganiami?to dobrze;)).
Z tego zdjęcia  zrobiłam niebieską plamę:

a to  grafika, która była drukowana na canvie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz